Morgen eindelijk naar Porto

30 augustus 2012 - Santiago de Compostela, Spanje

Donderdag 30 augustus 2012. Na enige dagen van geen mail, wil ik op de een na laatste dag in Spanje toch wat melden. Heb een aantal zeer rustige dagen gehad. Wat een verschil met hoe ik de laatste maanden gewent was. Probeer uit te slapen, maar dat lukt niet atijd even goed. Heb tot mijn verbazing vaak 's nachts nog erg veel last van gloeivoeten. Zal wel een keer overgaan. Verder heb ik alle reisverhalen zelf nog eens doorgelezen. Ben echt blij dat ik het zo gedaan heb, het was af en toe best veel werk, maa nu heb ik alles precies beschreven en als ik het lees, zie ik het weer voor me, echt leuk. Gelijk ook de vele taalfouten weggewerkt. Laat er straks een boek van maken. Wisten jullie dat de laatste maand er bijna 10.000 badzijden in totaal zijn geraadpleegd door jullie, veel he. Had ruim 150 volgers, voel me zeer vereerd. Heb mijn wandelschoenen hier bij een schoenmaker helemaal laten opknappen, rondom omnieuw gelijmd, een stukje opnieuw genaaid en twee nieuwe hakken, voor totaal €13,50, onvoorstelbaar. Ik kan er weer jaren oplopen. Morgenochtend  om 11:00 uur vertrek ik met een luxe touringbus naar Porto. De reis duurt ongeveer 4 uur. Lijk mel leuk om lekker het landschap een beetje te bekijken, muziek aan, dat is wel uit te houden denk ik. Heb ook weer regelmatig naar het journaal gekeken en de politieke ontwikkelingen gevolgd, was er een beetje uitgeraakt. Verder ben ik regelmatig 's middags de stad in gegaan om een beeje door de mooie winkelstraatjes te kuieren, terrasje pikken, of gewoon lekker in een park op het gras liggen. Wordt vervolgd

1. Afra Schouten:
    30 augustus 2012
    ik hoop dat maria en jij vanaf morgen heel erg genieten van een welverdiende vacantie een groet van afra schouten