Een nieuw emailadres.

12 november 2012 - Bleiswijk, Nederland

Ik denk dat de meeste van jullie verrast zijn dat er weer iets nieuws gemeld wordt op mijn reislogger. Neen, ik ga voorlopig niet weer een reis maken. De reden van dit verslag is dat ik per vandaag een nieuw emailadres heb gekregen ivm een andere provider. Mijn emailadres is :

[email protected].

Nu ik toch bezig ben wil ik gelijk even in het kort vertellen hoe het mij vergaan is na zo'n

lange tijd van huis. Ik heb nagenoeg geen last gehad om mij weer aan te passen aan het "normale " leventje. Ik ben nog steeds erg blij dat ik het allemaal gedaan heb en loop er nog vaak aan te denken. Heb mijn draai thuis weer gevonden. Maria en ik hebben het heel erg goed en gezellig samen. We doen weer erg veel dingen samen, dat was de laatste jaren wel anders geweest. Ben bezig met het inhalen van allerlei klusjes die de afgelopen jaren zijn blijven liggen. Verder wandel ik weer wat meer en ben gewoon weer lekker bezig met allerlei dingen. Heb het goed naar mijn zin en voel me goed. Heb nog wel regelmatig gloeivoeten, zodat ik  's nachts met mijn voeten maar weer in een teiltje met koud water zit.

Wil gelijk iedereen prettige feestdagen toewensen. Het is nog wel heel erg vroeg om dat te doen, maar beter te vroeg dan vergeten. Hartelijke groet van Pup

1. Margriet westerhof:
    12 november 2012
    Bedankt voor je mailtje,ik ben blij dat het zo goed met je gaat
    en dat je je draai weer gevonden hebt.
    Gezellig dat we binnenkort weer ff bij kunnen kletsen.

Liefs margriet,
  2. Mignon:
    16 november 2012
    lieve pup kun je me a.u.b. via de mail je gsm nummer sturen en je huistelefoon nummer. Ik leg et allemaal nog wel uit hoe en wat.

Gr. Mignon.....