Een dag van bijzondere ontmoetingen

12 mei 2012 - Hastière, België

Zaterdag 12 mei 2012. Na een super ontbijt heb ik afscheid genomen van Tom & Tom. Vertrok met redelijk weer op weg naar mijn volgende bestemming Hastiere. Even buiten het dorp zou iemand wonen die Camino-gangers onderdak verleent. Ik werd door iemand vriendelijk geattendeerd op een mooie alternatieve route. Het was inderdaad een mooie, maar ook super drassig pad dwars door de bossen. Vond het nogal druk onderweg met veel andere lopers. Later bleek er die dag een wandelroute te zijn uitgezet. Werd door vier Belgen aangesproken, die vlakbij mijn einddoel, zaten te picknicken. Kreeg gelijk 2 heerlijke gehaktballen aangeboden en moest met iedereen op de foto. Ook wilden zij allemaal mijn gegevens van mijn reislogger. Ad, het gaat inderdaad erg goed met mijn kaartjes. Iedereen vind het kaartje helemaal top. ( je hebt dus een hoop waardering voor al het werk). Ben daarna naar de woning gegaan, waar ik hoopte te kunnen slapen. Zag wel een hond op balkon, maar geen man. Begreep van de buurvrouw dat de man ruim twee en half uur later zou komen. Had niet veel keus vandaag, dus ik ben maar op een bankje een boek via mijn tablet gaan lezen. Had het koud en had geen water meer. Blijkbaar gaat dus niet echt alles zoals je hoopt. Een half uur later moest die stelling alweer overboord gooien. Wordt vervolgd.

1. Marja:
    14 mei 2012
    Hoi, Ik vind het super prettig dat ik een dagelijks bericht van je krijg. Het wordt daardoor heel leuk om je te volgen. Soms weet ik niet wat ik moet zeggen maar ik lees dus graag je belevenissen. Hoe voelt het in je hoofd om zo onderweg te zijn?
  2. Luc De Brandt - "Ardennenwandelaar":
    14 mei 2012
    Peter, een zeer toffe blog en zoals beloofd zijn de fotos van vorige zaterdag geplaatst ! Groetjes en doeiiiiiiiiiii
  3. John:
    Hallo Peter,
    Zodra het e-mailtje binnen komt klikken we door naar je blog om je belevenissen te lezen. Hartstikke leuk om je op deze wijze te kunnen volgen.
  4. Marcel &Viviane:
    15 mei 2012
    Dag peter,
    Het was fijn kennismaking te maken,met zo iemand met veel moed en een toffe persoon, we wensen je veel sterkte op je weg naar Santiago...en wensen je een goede aankomst,
    Vlamingen ontmoet in Waulsort bij de picknick
    Marcel & Viviane