Gewoon een mooie zonnige zondag

13 mei 2012 - Hierges, Frankrijk

Zondag 13 mei 2012. Na een heerlijk ontbijt nam ik afscheid van drie bijzondere mensen. De tocht die ik moest lopen was ongeveer 19 km niet echt ver en het was heerlijk weer. Had een hele mooi pad langs de stille kant van de Maas. Heb uren gelopen zonder echt mensen tegen te komen. Was wel stijl en drassig, maar dat had ook wel wat. Kwam uiteindelijk uit in Hierges, een klein kasteel dorpje. Ik vroeg in het enige cafe restaurant of zij wisten waar ik kon slapen. Dat kon daar. Een mooie kamer, super douchecabine en een goed bed. Prima. Buiten in het zonnetje heb ik lekker gegeten en mijn verslag in klad gemaakt. Ben daana lekker op bed wat liggen lezen. Ben op tijd naar bed gegaan omdat maandag een zware dag zou worden tussen de 33 en 35 km. Werd die avond gebeld, het was Frank. Hij vroeg hoe het was gegaan en of ik zin had even een pilsje te komen drinken, geintje. Kreeg ook nog Aad aan de telefoon. Hij vertelde dat Frank het maar stilletjes zonder mij vond. Een compliment toch!