Op weg naar Moxhe-Hannut

9 mei 2012 - Moxhe, België

9 mei 2012. Dit was de laatste dag van Ineke dat zij met mij meeliep. Het was een lange dag, waarbij we constant de regenkleding aan-en uit moesten trekken. Nee dan liever gewoon regen, dan weet je waar je aan toe bent. We merkten wel dat het landschap aan het veranderen was, meer heuvels en ook rotsen. Wel een mooier gedeelte van Belgie. Heel ver van het dorpje vonden we uiteindelijk ons hottelletje. Een paradijsje in Belgie. Een mooi oud wit gebouw, naast een groot natuurgebied. Op het terrein liepen zowat alle dieren die je maar kunt bedenken. We waren te vroeg, maar de eigenaar liet ons toch binnen. We hadden een heel mooi  ingericht huisje met alle luxe van dien. ' S avonds werden wij gebracht en gehaald door de vriend van de eigenaar, omdat het restaurant te ver weg was. Ineke heeft mij getrakteerd op een heerlijke maaltijd bij de Griek. Was een gezellige avond van een bijzondere week met haar. Daarna lekker gaan slapen, Ineke op het luxe bed en ik op de slaapbank.