Bijna weekend.

22 juni 2012 - Bénévent-l'Abbaye, Frankrijk

Vrijdag 22 juni 2012. Moest oordoppen in doen, omdat onze Franse kamergenoot heel hard kon snurken. We sliepen bij Engelse mensen en dat merk je gelijk aan het ontbijt. Bij Fransen mag je al blij zijn als je 2 soorten jam krijg. Hier kregen we stokbrood, chocoladebroodje, muesli, yoghurt, kersen, sinasaappelsap en meerdere zelfgemaakte jam. Een goede bodem voor weer een dag van lopen. Vandaag lopen we naar het plaatsje Benevent- l'Abbaye, ruim 21 km verder. Het was droog, maar best wel fris en vele donkere wolken. Heb je toch nog een beetje het gevoel dat je niet echt ver van huis ben! Ik heb vandaag beter gelopen en minder last gehad van mijn schouder. Het is zeker niet over, maar de laatste tien km maar 1 korte stop gehad. Hoop dat het zo blijft of zelfs beter wordt. In genoemd plaatsje aangekomen werden we door een zeer onvriendelijke vrouw van het V.V.V. niet geholpen. We zijn toen zelf maar gaan zoeken en vonden al snel  een Chambre d'hotes. Ook dit was weer iemand uit Engeland. Een aardige vrouw die voor ons een mooie ruimte had, met tv ( vanavond Frankrijk kijken), en best wel goedkoop. We hebben lekkere dingetjes gehaald om zelf eten te maken. Vanavond ga ik weer eens ouderwets voor de tv zitten. Nog drie dagen lopen voordat we weer een rustdag hebben. We komen maandag als het goed is aan in Limoges. Dan nemen we weer een vrije dag. We hebben dan wel weer acht dagen achter elkaar gelopen en dat is meer dan genoeg! Maar we schieten wel lekker op zo. Allemaal fijn weekend gewenst. Ps. Dank zij Dropbox blijk al mijn foto's nog te hebben. Die worden automatisch gelijk doorgestuurd. Ben dus uiteindelijk niets kwijt geraakt.

1. Margriet westerhof:
    22 juni 2012
    Pup wat zie je er op de foto goed uit zeg,het avontuur doet je goed broertje.jij ook fijn weekend.liefs.m
  2. Luc De Brandt:
    22 juni 2012
    Hoi Pup, English breakfast is inderdaad veel beter dan het Franse petit déjeuner. Geen porselein meenemen in jouw rugzak als je in Limoges bent, hé :-) Anders heb je weer kilootjes bij :-)
  3. Afra Schouten:
    23 juni 2012
    Ik vind het iedere keer als ik het lees, nog steeds fantastisch dat je dit doet. Ik kijk er iedere dag weer naar uit om het te lezen
  4. Jan de Vries:
    24 juni 2012
    Zet'm op Peter. Hier de gehele dag regen. Ik hoop dat jij vandaag beter weer hebt. Loopt ook wat lekkerder denk ik.
    Groet uit Fryslân
    Jan de Vries.
  5. Adrie:
    Ha Pup,
    Geweldig dat je al op de helft bent zeg! En helemaal fijn dat je weer onze ouwe Pup aan het worden bent! ga zo door!
    Heel leuk om nog steeds je verhalen te lezen, zo "lopen"we een beetje met je mee. Veel loop plezier de komende dagen en sterkt e met je schouder en de rugzak!

groetjes van Adrie
  6. Gitty Rutten:
    Hoi Pup
    Fijn voor je dat je al je foto's nog hebt. Tis zoals het leven is: soms valt het mee en soms valt t tegen. Wat je schouders befreft, misschien kun je de schouders eens ergens lekker laten masseren, altijd goed, zeker nu met zo'n zware belasting!
    We blijven je volgen en kijken weer uit naar je volgende verhaal, leuk hoor! Nog ff en dan mogen wij ook!
    Groetjes Gerard en Gitty