Nu even niet, balen

21 juli 2012 - Grañón, Spanje

Beste mensen. had een zeer uitgebreid reisverslag gemaakt , blijkt nu dus voor niets, omdat de pc in het cafe waar ik nu zit het niet goed heeft verwerkt en ik alles voor niets heb gedaan. Heb er nu de balen van en stop ermee. Zal vanavond wel een verslag in klad maken en hopelijk morgen twee publiceren. Zit nu wel in Granon, ongeveer 566 km van Santiago, prettig weekend.

1. Wim:
    27 juli 2012
    Hoi Pup, ik heb je verslag wel ontvangen, dus wellicht hoef je niet nog een keer het verhaal te schrijven. Drie maanden op pad.....alsof het niks is. Ik heb ondertussen al een dik boek met al je verslagen.....leuke herinnering aan jouw Camino avontuur.
    Bij ons is het in Aalten bloedheet nu, ik zit met Joke en Sjoerd buiten in de schaduw wat te lezen en koele biertjes te drinken: er zijn slechtere manieren om de tijd door te brengen.
    Nou Pup, het einde komt in zicht voor je....lijkt me voor jou ook bijzonder om steeds dichter bij Santiago te komen: we volgen het met belangstelling via je verslagen!
    Groeten van Sjoerd, Joke en Wim
  2. Karoline:
    27 juli 2012
    Zullen we er een familie reünie van maken? Ook ik volg je verhalen met vel plezier. Wat een prestatie lever je zeg! Ik vind het al heel wat, dat ik met hardlopen op een half uur zit nu... Vooral blijven genieten en ''kleine'' tegenslagen horen er gewoon bij. Dikke kus, Karoline
  3. Leonie van Betten:
    28 juli 2012
    Hoi, Volgens mij heb ik ook een uitgebreid verslag gelezen, dus ik weet niet zeker of je wel echt iets kwijt bent geraakt. Sommige verhalen moet je misschien wat langer 'in je hart' bewaren, omdat je er nog wat op moet kauwen… Lees ' toevallig' vandaag stuk in het AD, dat inwoners van het dorp Granon vorig jaar allemaal rijk werden door de loterij. Ik zal het stukje voor je bewaren.