We zijn weer fit, deel 2

7 juli 2012 - Saint-Ferme, Frankrijk

Daarna zijn we naar de pelgrimsherberg gelopen, waar we hartelijk welkom werden geheten door een leuk echtpaar, die 2 x twee weken opofferen om pelgrims een goede maaltijd etc te verzorgen, hulde voor dit soort mensen. Mijn wandelbroek begon weer op twee plaatsen te scheuren, eveneeens mijn nog vrij nieuwe boxer-short ( weer bij het kruis). Heb zelf de boxershort onderhanden genomen met naald en draad. Mijn wandelbroek heeft de gastvrouw weer voor een tijdje gemaakt. Misschien redt ik het toch tot Santiago. Ook de Spanjaard met zijn hond was er weer. We kregen een heerlijk zelfgemaakte maaltijd voorgeschoteld, met alles erop en aan. Zij vertelden dat er ruim 600 mensen per jaar hier kwamen logeren, dat is best erg veel. 's Apvonds brak er hevig noodweer los met onweer en stortbuien. Ging al om 22:00 uur slapen, omdat iedereen al naar bed.

1. Adrie:
    9 juli 2012
    Ha die Pup,

Het blijft elke keer weer leuk om al je verhalen te lezen!
    Elke dag weer een avontuur!!
    Nog een week en dan even 4 weken niet werken, ik zie er erg naar uit. Het is de laatste weken wel zeer hectisch en merk dat mijn energie wel aardig op is.
    Maar loop ze en ik lees je verhalen wel weer!

Groetjes Adrie