Foutje .... Bedankt!

16 april 2012 - Utrecht, Nederland

• Op zaterdag 14 april 2012 ging ik samen met Gerard Rutten, naar Den Haag, waar een bijeenkomst was georganiseerd door de St. Jacobs Stichting. Gerard gaat dit jaar samen met zijn vrouw Gitty het Spaanse gedeelte lopen van de Camino. Op de bijeenkomst zou er gesproken worden over de reis en konden vragen gesteld worden. Toen wij in Den Haag aankwamen was het eerst even zoeken waar het precies was. De Parkstraat en daar zou een kerk staan etc. Toen wij de hoek om kwamen zagen wij de kerk staan en inderdaad er stonden al mensen voor de deur te wachten. Wij sloten aan en ik keek om mij heen naar andere toekomstige Camino lopers. Het was een bonte gezelschap, er waren vrij veel oudere mensen die daar stonden. Ik weet dat de wandeling inderdaad populair is bij 65+. Omdat het vrij lang begon duren dat de deur openging, begon ik mij af te vragen of wij wel goed stonden. Ik hoorde echter wel mensen praten over lange wandelingen. Een van de wachtende was een oudere man, met geverfd haar, oude bontjas en tientalen ringen aan zijn vingers. Ik zag deze man niet de Camino lopen. Mijn twijfel nam toe. Deze werd nog erger toen een vrouw naast bij vertelde dat zij elk jaar hier naar toeging. Ik nog onnozel tegen haar dat het toch elke keer over hetzelfde ging, namelijk de Camino. Zij keek mij zeer verbaasd aan en zei: " Camino, nee ik kom voor de koopjes van de voorjaarsbeurs in de kerk. Foutje Bedankt, we stonden bij de verkeerde kerk. Onze lokatie was 100 meter verder om de hoek. Gelukkig waren wij nog op tijd voor de koffie en alle mooie verhalen. Dit kan nog wat worden. Wordt vervolgd!

1. Ad Spruijt:
    16 april 2012
    Ach als dit de ergste fout is die je zou maken tijdens je avontuur valt t nog mee, toch? En uiteindelijk zat je goed!!!
  2. Wanda S. Joghi:
    16 april 2012
    Zo iets zou mij nou ook kunnen overkomen; maar jullie waren met z'n tweetjes!

Geniet van alles,

Wanda
  3. Ina van Drielen:
    16 april 2012
    murphy's law alles wat fout KAN gaat fout
  4. margreet:
    16 april 2012
    Een vrolijk begin. De start van veel verhalen denk ik. Vooral genieten. Nog even en dan.. Prachtig vooruitzicht!
  5. Adrie:
    Ha Pup,

Nou, maar hopen dat zulke foutjes straks niet elke dag gebeuren, want schiet de tocht niet op!

Gr Adrie
  6. Corrie:
    17 april 2012
    erg grappig, dit voorspelt dat je reis vol verrassingen en avontuur zal verlopen. groeten, Corrie
  7. Marjolein:
    19 april 2012
    Ik heb de link gekregen van Elly!
    Leuk, ik ben benieuwd naar je avonturen.
    Groetjes, Marjolein
  8. Marsha:
    30 april 2012
    Hilarisch! Is ook echt iets wat mij had kunnen overkomen :-)