Afscheidsborrel thuis

23 april 2012 - Bleiswijk, Nederland

Op zondag 22 april 2012 heb ik mijn afscheidsborrel gegeven voor vrienden en familie. Dit omdat ik al die mensen, als het allemaal gaat zoals ik hoop dat het gaat,  vele maanden niet zal zien. Het was een erg gezellige avond met veel mensen.

Ad Spruijt, mijn maatje, heeft de eerste stempel in mijn pelgrimspaspoort gezet. Het stempel van de Burgemeester van Bleiswijk. Het schijnt vrij veel voor te komen dat aankomende Caminolopers naar hun Burgemeester gaan voor een stempel.  Ad is verzamelaar van oude stempels en heeft in het verleden via mijn bemiddeling meerdere stempels van de gemeente Bleiswijk gekregen, nadat  Bleiswijk is  samengegaan met  twee andere gemeenten.

Ik hoefde dus niet naar de burgemeester, maar de (hulp) burgemeester Ad kwam naar mij, een hele eer.

Nu echt de allerlaatste klusjes doen en beginnen met het inpakken van mijn spullen.

Bijgevoegd een aantal foto's van de afscheidsborrel.

groet Pup

1. Ina van Drielen:
    23 april 2012
    ok peter nu de rest van de stempels ff halen :-)
  2. Ina van Drielen:
    23 april 2012
    als aanvulling het zal na vrijdag wel rustig worden op usenet x-d
  3. Marja:
    Heel veel succes!
  4. Adrie:
    24 april 2012
    Succes met de lange voettocht en wel voorzichtig zijn hoor!
  5. Nella:
    26 april 2012
    Hoi Peter, bijna d-day! Spannend hoor. Ik wens je heel veel succes en vooral heeeel veel plezier op je tocht (en nou maar hopen dat het weer een beetje normaal gaat doen...)
  6. Annemieke van den berg:
    26 april 2012
    Hallo Pup, nog 1 nachtje slapen...succes met het wandelen, sterkte met het vertrek. See you. Lieve groet Annemieke
  7. Jacoline:
    27 april 2012
    Ha Pup

Gezellig dat je even langs kwam voor een kop koffie vanochtend tijdens je 1e dag lopen!

Hoe kan ik de foto's van jouw 1e koffie moment tijdens je reis (op 6 km afstand van je huis ) op je blog zetten?

Succes!
    Jacoline
  8. Arie en Matty:
    27 april 2012
    Ook wij proberen je reis te volgen. veel succes. doe voorzichtig. groeten uit Ridderkerk
  9. Rien de Groot:
    28 april 2012
    Hoi Pup, heel je blog doorgenomen je schrijft leuk. Gisteren probeerde ik je nog tegemoet te fietsen, maar helaas gemist.
    Heel veel succes en groet aan Annemiek groet Rien
  10. Leonie van Betten:
    28 april 2012
    Ha Pup, ik had echt even 'n slik in m'n keel toen je vanmorgen weer vertrok. Tsja…Heimwee naar de Camino. Het blijft trekken. Veel mooie ontmoetingen toegewenst en ik ga je volgen hoor!
    Groetjes, Leonie
  11. Ad Spruijt:
    30 april 2012
    Heel leuk om al wat foto's te zien. Intussen ben je al een aardig eindje op weg, maar nog vele kilometers te gaan. Succes en ben benieuwd naar je volgende verhaal en foto's!!