Weer een goede warme en gezellige dag

30 juni 2012 - Sorges, Frankrijk

zaterdag 30 juni 2012. Na een goede nacht hebben we met ons drieen lekker buiten ontbeten. We gaan alle drie naar dezelfde bestemming maar de Franse man wil eerst nog foto's maken in het dorp. Ook schijnt hij veel langzamer te lopen dan wij. We zien elkaar weer bij het eindpunt. Morgen zijn Maria en ik 36 jaar getrouwd. Dit is de eerste keer dat ik zo ver van haar vandaan ben op die dag.We gaan dat straks zeker vieren als we vakantie in Portugal heben. Was vandaag ook weer niet een hele lange tocht, zodat we die toch een beetje als rustdag meenemen. Werd wel gauw erg warm en ook behoorlijk heuvelachtig. Zo langzamerhand begin je ook daaraan te wennen. Heb lekker gelopen en lekker muziek geluisterd en we  waren er eigenlijk weer vrij snel, omstreeks half twee. Dit is een gemeenteherberg met twee vrijwillgers die eten koken etc. Vanavond eten we dan ook met meerdere mensen. Dat zal straks in Spanje denk ik elke dag zo gaan. Na een koude douche ( de boiler was leeg) hebben we nog wat boodschappen gedaan. Daarna even gelegen waarna we naar een cafe zijn gegaan waar men Wifi  heeft. Onze Franse plegrim kwam ziek aan. Had veel last van allerlei kwalen en het is maar de vraag of hij morgen wel verder kan. Zo zie je maar het kan ook zomaar ineens afgelopen zijn. Voor alsnog ga ik morgen gewoon weer verder richting de Spaanse grens. Nog 16 etappes. Een zonnige groet vanuit Zuid Frankrijk.

1. Annemieke van den berg:
    30 juni 2012
    Gefeliciteerd Pup, het is bijna morgen namelijk.... met je 36 jarig huwelijk met Maria....en Maria, gefelicteerd net je huwelijk met Pup. Een lang huwelijk van 2 bijzondere mensen, Liefs Annemieke
  2. Ank:
    1 juli 2012
    Ook van mij de gelukwensen. Een lang huwelijk en dan zo ver van elkaar!
    Je schiet op Pup, daar in Frankrijk, goed hoor!
    Dat verhaal van die blaren is heel herkenbaar: na een rustpauze weer door de pijn hene moeten en daarna gaat het best wel weer. Een vreemd fenomeen, maar gelukkig maar dat het zo werkt.

Liefs,
    Ank
  3. Jacoline:
    Ha Pup en.. Maria

Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag!

Wat fijn dat het lopen goed en vlot gaat. Ik hoop dat de blaren weer spoedig zullen genezen. Het is erg leuk om de verhalen te lezen!
    Nog veel loopplezier!

Lieve groet,
    Jacoline
  4. Adrie:
    Hallo Pup, en Maria!

Gefeliciteerd met jullie 36 jarig huwelijk. Wat een tijd zeg!!
    Volgend jaar maar weer gewoon met z'n tweeen vieren lijkt me!
    Maar Pup, je schiet al lekker op met lopen, dus even flink doorstappen! Ook gezelliger voor Maria.
    Fijn dat het even niet regent, dat kunnen we hier niet zeggen. gisteren een feest gehad van vriend Frans ( ook alweer 60 geworden) maar helaas s, avonds een tuinfeest met de nodige regen!
    Nou, morgen weer een gewone werkdag en voor jou veel loopplezier!

Groetjes van Adrie