Een heerlijjk dagje in Leon, vrij

8 augustus 2012 - León, Spanje

Woensdag 8 augustus 2012. Heb zowaar een beetje kunnen uitslapen, je zou het bijna verleren. Daarna met Dirk een ontbijtje geregeld in de stad om vervolgens de kathedraal te bezichtigen. Een hele bijzondere en ook mooie kerk. Daarna ben ik wat gaan rondlopen in de stad. Heb 's middags nog wat geslapen en wat gelezen. Zag vanuit het raam dat de temperatuurmeter 35 graden aangaf. Later in de middag samen met Dirk lekker op een terrasje gezeten. Ook dit hoort bij de Camino, genieten na gedane arbeid. 's Avonds zouden we met een vrouw ook uit Duitsland wat gaan eten. Dirk vertelde dat hij een kleine verrassing had. Even later kwam een jong vrouw lachend naar mij toegelopen. Ik gelijk denken, heb ik die eerder gezien, neen. Bleek Vivian te zijn. Zij had meerdere malen gehoord over een zekere Peter, uit Holland, met rood haar! Hebben weer een gezellig avond met ons vieren gehad. Het is een stad waar iedereen 's avonds uit zijn huis komt en de stad ingaat, heel gezellig. Morgen weer lopen, dan naar het plaatsje Vilar de Mazarife. Het eind begin echt in het zicht te komen.