Een heerlijke rustige zondag

17 juni 2012 - Vicq-Exemplet, Frankrijk

Zondag 17 juni 2012. Kon weer eens uitslapen. Hoefde ook niet weer alles in mijn rugzak te proppen, omdat ik een rustdag had bij Hans en Marion. De avond daarvoor hebben we lekker zitten borrelen en heel veel gepraat en gelachen. Nu ontbijt buiten in het zonnetje. Je zou dat iedereen in Nederland ook wensen. Daarna met Hans " even " wat lucht voor een lege band gehaald. Dat even heeft wel meer dan een uur geduurd. Bij de eerste twee tanksstations waren de slangen van het apparaat eraf gesneden. Dan is ruimte en weinig bevolking toch een probleempje. Hans kon hierdoor mij wel de omgeving in ruime zin laten zien. Elk nadeel heeft ook wel weer zijn voordeel, als je het maar wilt zien. Daarna Hans geholpen met het maaien van het gras. Daarna hebben wij een spannende jeu de boulespartij gespeeld op Hans zijn eigen baan. Werd zelfs nog spannend ( zie bijgevoegde actiefoto's). Ook 's avonds hebben we buiten gegeten. Het was een mooie gezellige zondag. 's Avonds werd het helaas allemaal wat minder, dat kwam natuurlijk door het voetbal. Had beter een goed boek kunnen lezen. We zijn niet te laat naar bed gegaan omdat er maandag weer "gewerkt" moest worden. Ik heb twee bijzondere leuke en gezellige dagen gehad. Hans en Marion mijn dank daarvoor.

1. John:
    20 juni 2012
    De bal kan raar rollen. Het lukte NL niet om een bal tegen de touwen te werken. Dat heb je met spelers die geen bal uitvoeren. Of nog erger zich er geen bal van aantrekken. Dat oranje gedoe is voorbij, dus er is geen bal op tv. Mocht je een balletje over iets anders op willen gooien dan lezen we dat wel. De ballen moeten volgens mij voor nog meer spanning nog wel iets dichter bij de but. Blijven oefenen!
  2. Luc De Brandt:
    20 juni 2012
    Wat is het fijn voor jou om even te bekomen bji kennissen