De kracht van de Camino

6 mei 2012 - Meerhout, België

Zondag 6 mei 2012. Zoals jullie hebben kunnen lezen had ik gisterenavond problemen met mijn tablet, hij deed helemaal niets meer. Zag alles even in duigen vallen. De gastheer van de pelgrimshoeve in Meerhout; vertelde mij dat een pelgrim altijd weer op het juiste pad zou komen; of te wel, ga slapen en morgen is er wel weer een oplossing. Sterker nog; vannacht na een santiaire stop ontdekte ik dat het apparaat weer deed. Mogelijk was de accu zo leeg geraakt, dat bij het aansluiten deze geen signaal gaf. Hoe dan ook, een pak van mijn hart, we gaan weer verder. Vandaag gaan we naar een klooster in Tongerlo. Het is nu 6 graden; maar voor mij kan de dag al niet meer stuk. Verslag van gisteren komt later, wanneer ik weer internetverbinding heb. Hartelijke groet Camino Pup.

ps : ik heb weer wat foto's bijgevoegd!

1. Ina van Drielen:
    6 mei 2012
    hoi pc je hebt me flink latan schrikken.
    gelukkig alles doet het weer.
  2. Wim:
    6 mei 2012
    Je maakt het wel spannend Pup! Maar gelukkig kan je weer verder. Als vandaag nou ook nog Feijnoord wint, heb je helemaal een topdag. Succes maar weer!
    Groet,Wim
  3. Leonie van Betten:
    6 mei 2012
    Afstand nemen is altijd goed, zelfs als het om een tablet gaat. Voor jou ook weer 'n fijne dag toegewenst. Ik zal je wat goede energie sturen. Greetz, Leonie
  4. Maria Roodenburg:
    6 mei 2012
    Je gastheer heeft je een wijze raad gegeven: doe er je voordeel mee! En een fijne wandeling weer! Liefs, Maria
  5. Sikko Hulzenga:
    6 mei 2012
    Hoi Peter, goed dat alles het weer doet, maar je moet maar zo denken in 12e eeuw kwam men er ook zonder tabletje. Keep om walking! In Rtd zong men vandaag You never walk alone. Sinds 11 jaar 2e. Gr. Sikko.
  6. Corrie:
    6 mei 2012
    Hallo Pup, dat was schrikken, maar dat een pelgrim weer altijd op het juiste pad komt, dat geeft je een goed gevoel. Het bewijs is geleverd. Veel wandelplezier!
    Groeten, Corrie
  7. Elly:
    8 mei 2012
    Hoi Peter, ik ben een beetje laat met mijn reactie maar ik vind het erg leuk om je verslagen te lezen. Gelukkig doet je tablet het weer want het zou jammer zijn als je je belevenissen niet meer met ons zou kunnen delen. Geweldig dat je het zo naar je zin hebt en leuke mensen ontmoet. Ik hoop dat het zo verder gaat. Veel wandelplezier. Groetjes Elly
  8. Arie en Matty:
    9 mei 2012
    Lees trouw je reisverslag. Veel succes . Loop je op schema ?
    Groetjes Arie=Matty