Slapen op de boerderij

1 mei 2012 - Haaren, Nederland

Dinsdag 1 mei  2012 Ik ging van Den Bosch lopen naar een B&B op een boerderij in Haaren. 's Morgens had ik nog een lekker ontbijt met Oscar. Hij vertelde mij dat hij samen met nog iemand een act had met ganzen. Zij zijn allebei in mooie kostuums met een clownneus. Oscar loopt voorop en achteraan zijn maat die allerlei trommels etc bespeeld. Tussen in lopen een grote groep ganzen. Het heet de Ganzenfanfare. Zij worden overal gevraagd o.a op braderies, feesten etc. Op Youtube staan enkel leuke filmpjes hiervan. De route van Den Bosch naar Haaren liep een stukje langs het water en verder helaas langs een drukke provinciale weg. Vind het niet echt leuk, maar ga ervan uit dat de mooie en rustige stukken nog moeten komen. Werd vriendelijk door de boerin met koffie onthaald. Mocht mee eten maar wel wat de pot schaft. Dat viel absoluut niet tegen, Hollandse kost met soep vooraf en toetje toe. 's Avonds lekker op mijn bed wat tv gegekeken. Ga tot nu toe erg goed. Morgen een lange tocht naar Vessem.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jan de Vries:
    4 mei 2012
    Zet'm op Peter. Ik bewonder jouw moed aan dit "project " te beginnen. Het heugt mij nog goed dat je samen met Cor naar Spanje vertrok,maar dan met het vliegtuig en met een andere opdracht. Maar ook nu blijf ik je volgen. Succes ! Jan.
  2. Leonie van Betten:
    4 mei 2012
    Hey Peter, alweer een week verder! Hoe heb je de regen doorstaan? Ik heb heel veel aan je gedacht, want ik herinner me ook meerdere barre dagen in stromende regen. Houd dan je sokken maar eens droog! Ik zal op youtube de ganzenact opzoeken. En jij: óp naar de volgende ronde! Greetz, Leonie
  3. Ina van Drielen:
    4 mei 2012
    hoi peter ik heb op jou aanraden de film "the way" gezien. ik begrijp nu nog beter wat je aan het doen bent
  4. Mieke:
    5 mei 2012
    Ha Peter,

Wat leuk om jou op je wandelroute te volgen.
    Ik heb bewondering voor je, dat je deze lange tocht gaat lopen.
    Heel veel succes en groeten van je buurvrouw.

Mieke
  5. Corrie:
    8 mei 2012
    Leuk om je verhalen te lezen.