De kop is er af, Deel 3

30 april 2012 - Den Bosch, Nederland

Merk nu dat ik maar beperkte ruimte per blok heb.

Nadat we in Den Bosch aankwamen heb ik Annemieke bedankt voor de drie fantastische dagen met haar en is zij weer naar huis gegaan.

ik ben door de mensenmassa van feestvierend Den Bosch naar mijn slaaplokatie gegaan. Morgen ga ik naar Haaren waar ik hoop te slapen op een boerderij. Wordt vervolgd over enkele dagen. Tot nu toe is het helemaal top. ik heb nergens last van en het lopen gaat goed. Helemaal zoals ik had gehoopt dat het zou zijn.

Een hartelijke groet van Camino Pup!

ps Was nog vergeten te vertellen dat er al een spannend moment is geweest. Tijdens ons lopen kwam plotseling van een boerenerf een grote zwarte hond op Annemieke aangerend die zeker de bedoeling had haar aan te vallen. Gebruik makend van mijn hele harde stem en met  het zwaaien van mijn stok, deed de hond besluiten om direct weer richting schuur te gaan. Annemieke was erg geschrokken en zei spontaan dat ik haar leven had gered. Mijn dag kon natuurlijk niet meer stuk.

1. Nella:
    30 april 2012
    Hoi Peter, Heusden is inderdaad onwijs leuk. We hebben er met de boot gelegen. Net een Anton Pieck dorpje. En wat kan dat toch lekker zijn zo'n halve liter bier! Ik vind het onwijs leuk om je zo te volgen. Ben benieuwd naar je volgende bericht! Groetjes, Nella
  2. Rien de Groot:
    30 april 2012
    Hoi Pup, wat een mooi landschap, dapper van Annemiek, ze is nu ook een mini pelgrim. Goeie reis. Groet Rien
  3. Corrie:
    1 mei 2012
    Hallo Pup, fijn dat het zo goed gaat en leuk en gezellig dat Annemieke mee ging. Goede reis verder
  4. Gerard:
    1 mei 2012
    We zijn buren en vrienden van je schoonouders en hebben over je reis gehoord. Zeer geïnteresseerd. Gaan je volgen via je blog en wensen je veel kracht en toewijding toe. Vind je 't leuk om af en toe en sponsorbijdrage te krijgen voor een een maaltijd en overnachting ? Ik hoor wel rechtstreeks of via je vrouw of Arie en Coriie. Antoinette en Gerard.
  5. Ank:
    1 mei 2012
    Al een heel stuk op weg! Een groot avontuur. Prachtig he, dat Nl landschap: dat ga je nog missen (hahah). Ik kan me helemaal voorstellen hoe dat is met die zon en dat blauw en geel en groen.
    Nu is t weer wat minder, maar elke nacht is er in ieder geval plek om je spullen te drogen.
    Verhaal met hond herkenbaar, had in t verre verleden ook zo'n ervaring: doodskreet deed wonderen.
    Goede loopdagen gewenst vanuit Rdam.
  6. Sikko Hulzenga:
    Ha die Peter,
    De 1e kilometers in de benen! Fijn om te horen dat je een goede start hebt gemaakt. Maar wat zag ik nu? Een deobusje was wel extra gewicht. Ik zie nu toch een klein zwaarder heupflesje(?) bij je foto's. Alleen het verkeerde merk. Ik zou toch voortaan kiezen voor "Jan de Wandelaar". Man geniet er maar goed van en veel succes. We zijn benieuwd naar al je updates (lopen we toch een beetje met je mee). Groet vanuit Sneek, Sikko & Marijke.
  7. Arie en Matty:
    1 mei 2012
    Nou Peter als meisjes redder moet het zeker voor de toekomst wel gelukken. Doe voorzichtig. Veel succes.
    Arie-Matty
  8. Gitty Rutten:
    Hoi pup
    Je verhalen klinken heel goed. En nu weten wij ook wat te doen bij vervelende honden. Heeeel hard roepen en zwaaien met de stokken!
    We blijven je volgen. Goede reis en we kijken uit naar je volgende avontuur.
    Gerard en Gitty
  9. Ingrid Langerwerf:
    2 mei 2012
    Ha die Pup!
    Leuk om je op deze manier te kunnen volgen. Wat hebben we er het afgelopen jaar veel over gesproken en nu is het eindelijk zover. Hoop niet dat je gisteren te veel last hebt gehad van de regen en het onweer... Vandaag in ieder geval lekker lopen in het zonnetje! Veel succes! Liefs, Ink
  10. John van Velthoven:
    5 mei 2012
    He Peter.....heel veel sterkte....heb er bewondering voor...Veel succes..John