Tussenbalans.

18 juni 2012 - Cluis, Frankrijk

Zijn mijn hoge verwachtingen betreffende de Camino tot nu toe al uitgekomen of niet. Ik denk van wel. Ja dit is wel wat ik er van verwacht had. Ik had wel verwacht dat het zwaarder zou zijn. Gelukkig is dat dus niet zo. Misschien komt dat wel omdat ik een lange tijd veel getraind heb. Het dragen van mijn rugzak blijf mijn zwakke plek, het is niet anders. Vind dat ik erg veel aardige en hulpvaardige mensen heb ontmoet. Voor mensen met een negatief beeld over deze tijd en maatschappij, ga een maar weken lopen en de kans is groot dat je met een veel positiever beeld thuis komt.  Verder heb ik het gevoel dat ik steeds meer mijn slechte periode achter bij kan laten. Voel me weer meer de "oude " Pup worden. Heb ook zin omdat straks dat te laten zien, aan Maria de kinderen en alle vrienden etc. Ben blij dat ik van Maria toch de mogelijkheid heb gekregen om dit avontuur aan te gaan. Vind het nog steeds erg leuk en afwisselend. Zal het wel bijzonder vinden als ik straks echt Spanje bereik, maar dat duurt nog wel even. Morgen ga ik Leo weer ontmoeten om voorlopig samen verder te gaan. Ga nu nog even lezen. Wil Frans mjn trouwe volger en hulp op de achtergrond bedanken voor het opsturen van een groot aantal spannende boeken, hulde Frans.

1. Ina van Drielen:
    20 juni 2012
    hoi peter fijn om te lezen dat de boeken goed zijn.
    je weet het, als je speciale wensen wensen hebt in de vorm van boeken hoor ik het wel. :-)
  2. Marijke:
    20 juni 2012
    Leuke verhalen en met de foto's een goed beeld van je reis!
    Succes verder en geniet ervan.
    Groeten Marijke
  3. Luc De Brandt:
    20 juni 2012
    Jouw trouwe Belgisxhe volger wenst je nog veel succes de komende weken en hopelijk mag j nog veel toffe en behulpzame mensen ontmoeten op jouw Camino
  4. Corrie:
    20 juni 2012
    Hallo Pup, wat fijn dat je je weer de oude pup gaat voelen. Het is zeker bijzonder van Maria dat ze je de mogelijkheid heeft gegeven voor deze bijzondere reis. Weer veel loopplezier. Vele groeten, Corrie
  5. Margriet westerhof:
    20 juni 2012
    Heerlijk Pup, dat je je zo goed voelt.Wordt denk ik ook steeds beter.
    En voor Maria en de meiden ook fijn als ze straks weer de ouwe Pup terughebben.
    liefs.
  6. Ingrid en Wim van Dam:
    24 juni 2012
    Leuk te lezen hoe het met je gaat en vooral dat het zo goed gaat.
    Goede reis verder en hopen je verhalen verder te kunnen volgen.