De kop is er af, Deel 2

30 april 2012 - Den Bosch, Nederland

Ik vertelde dat de routeplanner ons elke keer via de provinciale weg wilde sturen. In Frankrijk geen probleem, maar hier, ho maar. Daarom moesten we vele km extra lopen. Uiteindelijk hebben we ruim 32 km gelopen.  We waren blij toen we het mooie vestigingsstadje Heusden binnenliepen. We werden nog blijer toen we een heel gezellig terras zagen. Het eerste wat ik deed was het bestellen van een heerlijke halve liter bier. Annemieke en ik hebben toen 3 uur heerlijk in het zonnetje zitten eten en drinken. We waren allebei trots en voldaan, na zo'n lange tocht. Daarna naar ons nachtverblijf. Een schitterend oud pand in het centrum van Heusden. Superdag!

Vandaag Koninginnedag werden  we aangenaam verrast door het mooie weer. Na een heerlijk ontbijt hebben we de dijkroute naar Den Bosch gelopen. Met dit weer een fantastische route. Hele stukken van de dijk waren geel van de boter- en paardenbloemen. Dit gecombineerd met blauwe lucht met wolkjes en een mooie rivier. Zo vind ik Nederland op zijn mooist.

Door de Jacobsschelp achter op mijn rugzak ben ik herkenbaar als een pelgrim die de Camino loopt. Ben al vele malen door mensen aangesproken, waarna je zomaar een kwartier over de Camino staat te praten.

1. margreet:
    30 april 2012
    Ha pup, zo te lezen mooi begin van een mooie reis. Heel veel wandelplezier en mooie tochten en ontmoetingen.
  2. Adrie:
    1 mei 2012
    Ha Pup,

Nou, je hebt het tot nu toe goed naar je zin zo te lezen!
    En het was natuurlijk boffen met het mooie weer.
    Ik hoop dat het zo voorlopig blijft!
    Nou, ik ga alvast Spanje even voor je verkennen en je hoort weer van me na de Andalusie vakantie!
    Veel wandelplezier en

groetjes van Adrie