Rustdag in Vezelay

4 juni 2012 - Vézelay, Frankrijk

maandag 4 juni 2012. Vandaag had ik mijn rustdag. Wel goed om mijn voeten even rust te geven. Hoorde van de Ardennewandelaar, dat mijn blaren waarschijnlijk te wijten zijn aan de hele dag op asfalt lopen. Zeker toen het ook nog zo warm was. Een goede les. Als het goed is zal de route nu beter beschreven zijn en weer meer door bos en kleine weggetjes lopen. Heb vandaag een schema gemaakt voor de komende 2 weken. Als het goed is kom ik  op 16 juni bij Marion aan. Voor morgen heb ik weer een slaapplaats kunnen regelen. Heb vandaag weer een was gedaan. Mijn broek en t-shirt worden niet echt meer schoon, maar ruiken waarschijnlijk wel weer beter. Ik zweet zo erg dat mijn broek de kleur van mijn riem gaat aannemen, zwart! Als ik Finesterre haal, dan wordt deze broek volgens een oude traditie aldaar verbrandt. Verder heb ik wat in het stadje rondgelopen. Zit nu nog in een cafe te internetten. Het sluit bijna, dus ik moet opschieten. Daarne een pizza eten en weer wat lezen en me voorbereiden om de volgende etappe. Wil nog wel even kwijt dat ik blij ben dat ik op het laatste moment mij toch nog heb laten opereren ( mijn neurostimulator dieper in mijn buik laten zetten). Ik heb echt nergens last meer van, terwijl daarvoor ik altijd dat ding voelde, Klasse. Tot de volgende reislogger, groet Pup

1. Luc De Brandt:
    4 juni 2012
    Wij zijn als ardennenstappers op onze hoede voor lange asfalttrajecten. Ikzelf en mijn Waalse wandelvrienden houden van de onverharde natuurwegeltjes.....en daar geniet je ook van de natuur en de rust !
  2. Margriet westerhof:
    4 juni 2012
    hoi pup,zitten nu op ons bootje jouw reisverslag te lezen.geweldig.we blijven je volgen.liefs margriet.
  3. Maria:
    4 juni 2012
    Waar woont Marion Pup? Kan ik even kijken welk traject je de komende anderhalve week af gaat leggen. kus
  4. Teun Baak:
    4 juni 2012
    Fijn weer van je te horen, P!
    Wat een kanjer ben je toch.
    Alleen al voor ons thuisblijvers zul je moeten volhouden. Ben inmiddels verslaafd aan jouw reisverslag.
    Succes de komende dagen.

Teun
  5. Ad Spruijt:
    5 juni 2012
    Hier weer es een berichtje van iemand van de fanclub! Goed te horen dat alles volgens planning verloopt. Onvoorstelbaar dat je al zo veel gelopen hebt. Keep going, ik geniet van de verslagen!
  6. Rob Kamer:
    Hoi Peet,

Grandioos hoe je het omschrijft, kort en bondig terwijl een dag lopen zo lang zal duren... Wel fijn dat je op de hoogte bent van alle tradities die bij de Tocht der Tochten horen, maar ja, jij hebt ook al zoveel voorstudie gedaan...

Betekent dat je nà Finesterre verder alleen in je string loopt...? Zie nu al uit naar de foto's!!! ;-)))

Ga door Peet, het leest écht als een geweldig boek... Laat staan als je de hoofdpersoon bent!!!

Gr. Rob
  7. Tom S:
    Beste Peter of pup
    Fijn om te horen dat het goed met je gaat. Blaren lijken mij vervelend maar je zult wel compeed bij je hebben. Fietstocht van 860 km achter de rug door het wel heel stille n. Frankrijk. Nu op Corsica wat echt heerlijk is. Veel succes en ik volg je!
    Tom Schriek