Wat lichamelijke ongemakken!

8 juni 2012 - La Charité-sur-Loire, Frankrijk

Vrijdag 8 juni 2012. Na lekker te hebben gegeten en wat te hebben gedronken, voelde ik dat mijn buik opeens erg begon te protesteren. Ben die nacht wel 8 keer naar de wc geweest. Voelde me erg beroerd en leeg terwijl ik toch vandaag 24 km moest lopen. Zag er best wel tegen op; ook omdat het leek dat het weer ging regenen. Omdat ik toch een schema heb gemaakt, ben ik toch maar gewoon gaan lopen. Eigenlijk ging het gewoon goed.  Wel moet ik na ruim een uur even de rugzak afdoen, als is het maar vijf minuten. Vertrok om 09:00 uur en kwam al om 14:00 uur aan het het mooie stadje La Charite sur Loire. Tegen de regels in, mocht ik toch voor 2 nachten in de gemeentelijke herberg blijven. Morgen lekker beetje in het stadje lopen en wat boodschappen doen. Heb ook al geregeld dat in het cafe waar ik nu zit, dat morgen de voetbalwedstrijd Nederland - Denemarken op tv gekeken kan worden. Ik verheug me er erg op.

1. Ina van Drielen:
    8 juni 2012
    veel plezier peter met de wedstrijd
  2. Maria:
    8 juni 2012
    Goh, heerst dat ook al in Frankrijk?! 'Dat virus bestrijkt een uitgebreid gebied blijkbaar!
  3. Luc De Brandt - "Ardennenwandelaar":
    8 juni 2012
    Veel kijkplezier en dat de sterkste moge winnen !
  4. Sikko:
    Ha die Peter,
    Is je tablet nu zo goed of word je de Franse taal langzamerhand toch wat machtig of gaat en het met handen en voeten? Want je regelt toch maar van alles. je verhalen zijn leuk om te lezen! Gaat lekker hè. Gr. Sikko
  5. Teun Baak:
    8 juni 2012
    Nu nog wat verse foto's erbij en wij - lezers - zijn weer helemaal content! ;-)

NB. Wat heeft stress met voetbal te maken?
  6. Corrie:
    9 juni 2012
    Ha Peter,
    Door onze vakantie hoorde je niets van ons,onze vakantie is heel
    goed geweest,veel mooie steden gezien,het weer was prachtig .
    Je bent al een eind weg ,zijn je voeten weer in orde?
    Veel groeten van ons,Arie en Corrie.